Interbrand: 100 najlepších značiek sveta podľa hodnoty značky

Interbrand
Od roku 1974 sa spoločnosť Interbrand zaoberá otázkou, čo vlastne značka je a ako je možné značku prispôsobiť, podľa toho, čo svet potrebuje a čo chce. Profesionáli v oblasti značiek poskytujú služby vo viac ako 30 pobočkách v 20 krajinách. Hlavnými službami spoločnosti Interbrand sú analýza značky, hodnotenie značky, stratégia, pomenovanie a identita, firemná identita, dizajn obalov, dizajn predaja, komunikácia značiek a využívanie digitálnych technológii v oblasti značiek.

Kritériami na výber značky boli napr.: značka musí byť verejne obchodovateľná, musí generovať jednu tretinu zisku mimo domovskej krajiny, pridaná hodnota značky (EVA) musí byť pozitívna, sprístupnenie detailných ekonomických údajov…
Toľko úvod o firme tu si môžete pozrieť 20 najlepších značiek sveta.

1 Coca-Cola, USA
2 Microsoft, USA
3 IBM, USA
4 GE, USA
5 Intel, USA
6 Nokia, Fínsko
7 Toyota, Japonsko
8 Disney, USA
9 McDonald’s, USA
10 Mercedes, Nemecko
11 Citi, USA
12 Marlboro, USA
13 Hewlett-Packard, USA
14 American Express, USA
15 BMW Nemecko,
16 Gillette, USA
17 Louis Vuitton, Francúzsko
18 Cisco, USA
19 Honda, Japonsko
20 Samsung, Južná Kórea

Kompletný zoznam značiek je na:

Web: www.interbrand.com

One Comment on “Interbrand: 100 najlepších značiek sveta podľa hodnoty značky

  1. Pingback: asdf.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *