Reklama na Slovensko: Niečo mi uniká?

Neviem ako vy, ale zatiaľ som nepochopil význam reklamy na Slovensko na Slovensku. Neviem, aký to má zmysel propagovať krajinu v tom štáte, v ktorom žijeme. Možno tým tvorcovia reklamy sledujú reakcie ľudí na reklamu, aby ju potom mohli poslať do zahraničia. No ak je to tá posledná možnosť, potom sú na správnom mieste.

Jedna reklama na Slovensko tu už bola. A nie veľmi úspešná. Veď sami si môžete prečítať môj názor na ?u kliknutím na odkaz pod článkom. Bohužiaľ, ani táto reklama nevyzerá nádejne. Som ochotný „prežrieť“ divný slogan „Malá veľká krajina“, ale to ostatné nie. Obidve reklamy majú, spoločnú azda najpodstatnejšiu vec v reklame na krajinu a tou je, že v podstate žiadne Slovensko neukazujú. Budem sa venovať tej najnovšej.

Ak by ste vedeli určiť, že ide o reklamu na Slovenskú republiku, bez toho, aby to bolo na jej konci uvedené, tak ste pravdepodobne dlhoročný člen turistického klubu a Slovensko máte prelezené takmer celé. Ja totiž Slovensko v tejto reklame nikde nevidím (možno pri zábere s bežkárom…). A to je hlavný problém. Keby boli v reklame krásne zábery Tatier, Váhu alebo iných vecí, ktoré sú nevyhnutne napojené na Slovensko, tak nepoviem nič.

Lenže reklama je určená ľuďom, ktorý nechodia do cudzej krajiny, aby vyskúšali to čo majú doma, ale aby objavili jej krásy a zvyklosti. A toto v najnovšej reklame na Slovensko chýba.

Súvisiace články
Prečo sa mi nepáči reklama na Slovensko

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *