tramadol forum online buy tramadol long term risks of tramadol

tramadol success stories tramadol online pharmacy interaction tramadol and vicodin

ran-tramadol/acetaminophen buy tramadol online tramadol dose nz

lamictal and ambien interactions buy ambien ambien online North Dakota

soma de polinomios por polinomios buy soma online soma lodge tuticorin

piramide da soma buy soma online soma and heart disease

a soma das partes pode ser maior que o todo soma online does soma relax you

zithromax boite de 3 buy zithromax zithromax metronidazole

adderall tramadol klonopin tramadol no prescription tramadol and prednisone drug interactions

phentermine price without insurance phentermine 37.5mg phentermine price per pill

Skúsenosti s tromi pruhmi na D1

V súčasnosti sa vedú debaty o tom, či sú tri pruhy bezpečné alebo nie. Dokonca sa vyskytol názor, aby sa diaľnica zmenila späť na dvojprúdovú – čo je podľa m?a úplný nezmysel. Každý kto chodil najmä ráno v špičke do BA, mi dá za pravdu, že 3 pruhy významne prispeli k zrýchleniu dopravy, pričom sa nepotvrdili ani úvahy o tom, že pri Zlatých Pieskoch sa bude vytvárať lievik.

Doprava do BA je najmä ráno neporovnateľne rýchlejšia, lebo kým boli pruhy dva, tak sa za Sencom takmer vždy tvorili kolóny a vznikali kolízne situácie, ktoré často vyústili do nehody a dlhého čakania.

To by boli pozitívne skúsenosti. Teraz heslovite vymenujem tie negatívne:

  • jazda v stredovom pruhu aj keď je pravý voľný
  • niektorí vodiči si myslia, že ľavý pruh je pre rýchlosť 200+
  • nebezpečenstvo kolízie pri poruche – neexistencia odstavného pruhu
  • koľaje v pravom pruhu
  • vynucovanie si prednosti pri predbiehaní, v duchu hesla „Veď máš voľný ešte jeden pruh, tak sa do? preraď“

Klady troch pruhov na D1 určite prevyšujú zápory, najmä pri dodržaní odstupov, predvídavosti a rešpektovania iných vodičov.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *