canine overdose tramadol tramadol 50 mg tramadol harde ontlasting

soma mou lyrics english buy soma online soma dos ângulos do trapézio

soma seeds somango buy soma online hotel vincci soma 4

preço tramadol gotas cheap tramadol online tramadol or dilaudid

uljas uusi maailma soma soma online soma seyahat salihli

tramadol hcl xr 100mg cheap tramadol what is the use of tramadol medicine

what is the use of tramadol tramadol 50mg tramadol decreased appetite

soma bay coral reef soma online importancia soma sinonimo

tramadol online Columbia buy tramadol online anything stronger than tramadol

zolpidem online San Mateo buy ambien online how long to get ambien cr out of your system

Skúsenosti s tromi pruhmi na D1

V súčasnosti sa vedú debaty o tom, či sú tri pruhy bezpečné alebo nie. Dokonca sa vyskytol názor, aby sa diaľnica zmenila späť na dvojprúdovú – čo je podľa m?a úplný nezmysel. Každý kto chodil najmä ráno v špičke do BA, mi dá za pravdu, že 3 pruhy významne prispeli k zrýchleniu dopravy, pričom sa nepotvrdili ani úvahy o tom, že pri Zlatých Pieskoch sa bude vytvárať lievik.

Doprava do BA je najmä ráno neporovnateľne rýchlejšia, lebo kým boli pruhy dva, tak sa za Sencom takmer vždy tvorili kolóny a vznikali kolízne situácie, ktoré často vyústili do nehody a dlhého čakania.

To by boli pozitívne skúsenosti. Teraz heslovite vymenujem tie negatívne:

  • jazda v stredovom pruhu aj keď je pravý voľný
  • niektorí vodiči si myslia, že ľavý pruh je pre rýchlosť 200+
  • nebezpečenstvo kolízie pri poruche – neexistencia odstavného pruhu
  • koľaje v pravom pruhu
  • vynucovanie si prednosti pri predbiehaní, v duchu hesla „Veď máš voľný ešte jeden pruh, tak sa do? preraď“

Klady troch pruhov na D1 určite prevyšujú zápory, najmä pri dodržaní odstupov, predvídavosti a rešpektovania iných vodičov.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *