does valium have an expiry date diazepam 5mg what's the valium high like

valium f¶r att sova diazepam 5mg how much valium is enough

piramide da soma buy soma online soma and heart disease

what happens when you take 2 tramadol tramadol 50mg tramadol causes drowsiness

which is better lunesta or ambien cr buy ambien online no prescription ambien and lunesta together

20 mg dose of ambien buy ambien how does lunesta compared to ambien

tramadol endovenoso vademecum tramadol 50mg can you mix tramadol and diphenhydramine

a soma de tres numeros ímpares consecutivos é igual a 150 buy soma online soma.com dresses

purchase ambien Birmingham buy ambien zolpidem Henderson

how long does a 2mg valium last valium drug buying valium uk

Skúsenosti s tromi pruhmi na D1

V súčasnosti sa vedú debaty o tom, či sú tri pruhy bezpečné alebo nie. Dokonca sa vyskytol názor, aby sa diaľnica zmenila späť na dvojprúdovú – čo je podľa m?a úplný nezmysel. Každý kto chodil najmä ráno v špičke do BA, mi dá za pravdu, že 3 pruhy významne prispeli k zrýchleniu dopravy, pričom sa nepotvrdili ani úvahy o tom, že pri Zlatých Pieskoch sa bude vytvárať lievik.

Doprava do BA je najmä ráno neporovnateľne rýchlejšia, lebo kým boli pruhy dva, tak sa za Sencom takmer vždy tvorili kolóny a vznikali kolízne situácie, ktoré často vyústili do nehody a dlhého čakania.

To by boli pozitívne skúsenosti. Teraz heslovite vymenujem tie negatívne:

  • jazda v stredovom pruhu aj keď je pravý voľný
  • niektorí vodiči si myslia, že ľavý pruh je pre rýchlosť 200+
  • nebezpečenstvo kolízie pri poruche – neexistencia odstavného pruhu
  • koľaje v pravom pruhu
  • vynucovanie si prednosti pri predbiehaní, v duchu hesla „Veď máš voľný ešte jeden pruh, tak sa do? preraď“

Klady troch pruhov na D1 určite prevyšujú zápory, najmä pri dodržaní odstupov, predvídavosti a rešpektovania iných vodičov.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *