soma music school singapore buy soma soma b-side v.2 650b mtb frame

wie setze ich tramadol ab tramadol 50 mg is tramadol safe for nursing mothers

tramadol voltaren together buy tramadol tramadol first time

piramide da soma buy soma online soma and heart disease

can you pop on a drug test for tramadol tramadol 50 mg tramadol pediatric dosing

can mix tramadol oxycodone buy tramadol buy real tramadol online

ambien sleep cooking ambien online no prescription free online ambien music radio

soma de duas potências buy soma soma intimates cool springs galleria

working out while on valium buy valium online sobredosis valium suicidio

classification for ambien cr ambien pills what happens if you crush and snort ambien

Skúsenosti s tromi pruhmi na D1

V súčasnosti sa vedú debaty o tom, či sú tri pruhy bezpečné alebo nie. Dokonca sa vyskytol názor, aby sa diaľnica zmenila späť na dvojprúdovú – čo je podľa m?a úplný nezmysel. Každý kto chodil najmä ráno v špičke do BA, mi dá za pravdu, že 3 pruhy významne prispeli k zrýchleniu dopravy, pričom sa nepotvrdili ani úvahy o tom, že pri Zlatých Pieskoch sa bude vytvárať lievik.

Doprava do BA je najmä ráno neporovnateľne rýchlejšia, lebo kým boli pruhy dva, tak sa za Sencom takmer vždy tvorili kolóny a vznikali kolízne situácie, ktoré často vyústili do nehody a dlhého čakania.

To by boli pozitívne skúsenosti. Teraz heslovite vymenujem tie negatívne:

  • jazda v stredovom pruhu aj keď je pravý voľný
  • niektorí vodiči si myslia, že ľavý pruh je pre rýchlosť 200+
  • nebezpečenstvo kolízie pri poruche – neexistencia odstavného pruhu
  • koľaje v pravom pruhu
  • vynucovanie si prednosti pri predbiehaní, v duchu hesla „Veď máš voľný ešte jeden pruh, tak sa do? preraď“

Klady troch pruhov na D1 určite prevyšujú zápory, najmä pri dodržaní odstupov, predvídavosti a rešpektovania iných vodičov.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *