Hĺbkový rozbor návštevníkov barov

Nájdete sa medzi nimi? V bare bol asi každý z vás a ak niekto nebol, niečo s ním nie je v poriadku. Ak ste si niekedy všímali ľudí okolo seba, určite ste prišli na to, že sa dá osadenstvo baru pomerne ľahko kategorizovať. A práve o tom bude môj článok, kde využijem moje početné návštevy barov (nielen) v TN. Určite sa v jednom nájdeš aj ty! ;)

A poďme na to pekne zhurta:

Zombie: to sú tí, čo sa nalievajú tak, že okolo jednej padnú pod stôl alebo bar. Komunikácia s nimi je veľmi ťažká, pretože sa držia hesla „ani obraz ani zvuk“ a väčšinou si len niečo šomrú popod nos, alebo si myslia, že slovám „žšžššjs ssjkao ajssood irorr!“ aj niekto rozumie.

Bitkári: početne zastúpená skupina, ktorej s pribúdajúcim promile stúpa aj sila a odvaha. Málokedy však vyhrávajú a často končia s rozbitým ciferníkom práve oni.

Ed Hardisti: vybíjané opasky za ktoré by sa nehanbil ani Jánošík, pomaľované tričká, rifle duté reťaze (aj hlavy). Skrátka najväčší frajeri v bare, ktorí sú tak „in“, že sú vlastne „out“.

Výplatoví: boli ste už v bare po výplatách? Že nie? Tak odporúčam, pretože toľko „boháčov“ ste pokope ešte nevideli. Horiace drinky, šampanské (teda skôr šumivé víno) rôzne skupinové drinky. Eurá skrátka tečú potokom a kašlať na to, že zvyšok mesiaca budem žrat tresku alebo vifony. Správny penažný manažment týmto ľuďom veľa nehovorí. Často patria aj do skupiny krikľú?ov.

Modroautobusoví: návštevníci prichádzajúci z okolitých obcí do mesta často s použitím modrých autobusov. Že sa začal bar vyprázd?ovať okolo jednej? Vedzte, že to odchádzajú na posledný spoj práve oni.

Krikľúni/ky: aj vás v bare otravujú výkriky „do tmy“ typu „eeeejjjj“ „fuuuuck“ „kurvaaaa“… tak vedzte, že tí ľudia potrebujú na seba upútať pozornosť, napr. aby si každý všimol ich nový anzug, nové kozy… inak nič výnimočné. Väčšinou ľudia trpiaci komplexom.

Starí fotri: väčšinou cez 50 rokov s plešinou, slobodní, ale (väčšinou) bohatí, pričom v ich blízkosti sa vyskytuje ďaľší barový typ tentoraz ženského pohlavia akoby by povedal „king of pop“ – zlatokopky (čítaj o nich nižšie). Starí fotri už majú niečo odžité a preto sa snažia ohurovať drahými drinkami, alebo vínami. Nie vždy im to vychádza a Frankovka na bare/stole za 3€ z Tesca, ktorá v bare stojí 9€, prezradí „koľká bije“. A rozlievané víno…, to je celé zle!

Pozorovateľ a.k.a. šofér: postávajú pri bare, alebo parkete s minerálkou, s nealko pivom v ruke (fajnšmekri majú aloe vera) a znudene sledujú okolie a hodinky v duchu hesla „no alcohol no fun“. Teší sa ako bude budúci týžde? tak isto postávať jeho kamarát, ktorý práve platí účet za dvojité vodky.

Štamgasti: veľmi ľahko rozoznateľné typy nielen podľa toho, že sa poznajú s personálom, ale aj tým, že sú v bare vždy, keď tam prídete vy. Konverzácia s personálom a prednostné drinky pre nich od barmanov prípadne priamo s barmanmi ich ľahko identifikujú.

Fajnšmekri: drahé rumy, whisky, rôzne miešané nápoje s obmenami od barmanov. Títo ľudia vedia čo chcú a barmani ich majú radi, lebo si s nimi môžu pokecať a dostať od nich následne dobrý tringelt – inak často splývajú so štamgastami.

Zlatokopky/bar kurven: vidina života s tým, že ráno nebudú musieť vstávať do nejakej „posratej roboty za par eciek“, ale namiesto toho sa vetrať po nákupných centrách so štýlovo nalakovanými nechtami je veľmi lákavá. Takmer vždy sa jedná ako povedal raz Baláž o „Pokecové boty“, ktoré okrem duckface nevedia nič a ich duchovná stránka je rovná písaciemu stolu. Dúfajú, že ulovia toho pravého a potom sa v 30tke zobudia zo sna na detský plač a dajú si inzerát do zoznamky do Pardonu.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *