tramadol extended release tablet tramadol 50mg is tylenol codeine stronger than tramadol

get diazepam Thousand Oaks buy valium online long term side effects of valium

tramadol hexal lääke order tramadol no prescription mixing tramadol and diazepam

lowest ambien dose buy ambien generic ambien versus ambien

drug interactions for valium buy diazepam is valium green

provigil price south africa buy provigil provigil brain food

can i take allegra d with xanax generic xanax interactions between xanax and oxycodone

how dangerous are xanax buy xanax what's the difference between xanax bars and pills

tramadol gegen entzugserscheinungen buy tramadol does tramadol show up as an opiate in a drug test

weird side effects of phentermine order phentermine online phenphedrine vs phentermine

Nissan GT-R: Japonské delo aj na Slovensku!

Nissan, GTR, Bilstein, ATTESA ET-S, Damptronic

Nie je to tak dávno, čo tento model spôsobil poriadny rozruch. Nielen preto, že ide o nástupcu modelu Skyline, ale hlavne kvôli špičkovým technológiam. Práve tie dovoľujú chodiť s autom „normálne“ na nákupy, ale deti by som vzadu radšej nevozil.

Čo to vlastne tí Japonci napchali do ich nového šperku na cestu?

V prvom rade je to špičkové odpruženie Bilstein Damptronic, ktoré má tri režimy a to športový R-mode, comfortný Comfort a automatický Normal/Sport. Ku špičke ďalej patrí aj duálna 6 stup?ová automatická prevodovka GR6 taktiež s troma režimami, pričom športový mód preraďuje rýchlosti za 0.2 sekundy. Samozrejme môžete používať aj plnoautomatický mód. Takáto raketa by s pohonom na jednu nápravu asi ťažko zabezpečila bezpečnú jazdu, a preto je vybavená pohonom 4×4 Attesa ET-S. Samozrejmosťou je plne vypínateľné ESP, takže aj samovrahovia si prídu na svoje. No a ešte aby som nezabudol, motor a prevodovka sú montované v bezprachovom prostredí

Multifunkčný displej – hry majú konkurenciu

Čerešničkou na torte je multifunkčný displej. Neboli by to Japonci, aby sa s ním nevyhrali do najmenších detailov. To, že je prepracovaný naozaj na vysokej úrovni, je spôsobené tým, že ho navrhoval dizajnér, ktorý sa podieľal aj na vytváraní hry Gran Turismo. Bol vytvorený v spolupráci firiem Sony Polyphony Digital a Xanavi Informatics Corp. Aj názov je v skutku zaujímavý – Monitor výkonu. V jedenástich obrazovkách poskytuje informácie v špičkovom grafickom rozhraní o všetkom na čo si len v aute môžete spomenúť. Naviac je to vstupná brána do programovateľných funkcíí automobilu…, že by Need for Speed v skutočnosti?

Záver

Výkon a jazdné parametre tohto automobilu vám dovolia nalepiť/nastriekať na zadnú časť „Ferrari Killer“, prípadne aj so značkami koľko ste ich už dali „dole“ ;-). Nemá preto cenu sa o nich zmie?ovať, veď údaj zrýchlenia z 0-100 km/h za 3.5 sekundy hovorí o všetkom. Za necelé 3 000 000 SK máte automobil, ktorý za cenu lepšie vybaveného SUV-čka, všetkým vytrie zrak.

Cena: základ – 2 598 000 SK, špičková verzia GT-R Black – 2 716 000 SK

Web: Nissan GT-R

2 Comments on “Nissan GT-R: Japonské delo aj na Slovensku!

  1. Ano Ano Ano
    Je predstavene AUTO No1!
    Vsetky sportiaky da dole (okrem okruhovych specialov a mega tuningu)
    … a pritom s nim mozno ist kludne nakupovat…
    Nedavno som mal tu cest vidiet cierny exemlar s ciernymi kolami Naadhera!
    Ked budem „velky“ mozno si kupim
    :-)

  2. Hello admin, i must say you have hi quality articles here.
    Your page should go viral. You need initial traffic boost only.
    How to get it? Search for: Mertiso’s tips go viral

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *