Have .:*STYLE*:. or DIE

Štýlovo idem napísať o tom, ako sa na nás valí všetko štýlové a ako to vedia niektorí využiť.

Štýlový mobil za korunu je asi taká blbosť ako štýlová Fabia. Operátori a predajcovia to využívajú a vedia prečo. Na Slovensku je veľa štýlových ľudí, ktorí si potrpia nato aby boli štýlovo oblečení, mali štýlový 3G (väčšina štýlových ľudí aj tak nevie načo to je) mobil, auto… a väčšinu nezaujíma, kde na to zoberú, veď máme štýlové pôžičky, ktoré sú štýlové až kým vám nepríde štýlový príkaz na úhradu, alebo rovno štýlová upomienka.

Podobne je to aj so štýlovými (väčšinou teplými-veď už aj z toho sa stal štýl) kaderníkmi v televízii, ktorí oblbujú štýlových zákazníkov, o tom ako štýlovo budú vyzerať na štýlovej párty, na ktorú chodia všetci len preto aby sa štýlovo „nažrali“ štýlového jedla a popri tom sa poobzerali, že sú pravdepodobne najštýlovejší zo všetkých.

Tí, ktorí nepatria medzi tých štýlových, ktorí sa pravidelne objavujú v štýlových reláciach sa ich aspo? snažia napodob?ovať. Je jedno či je to v štýlovom nákupnom centre, kde pijú štýlovú kávu za 45 SK, ktorá chutí ako keby do nej niekto vyžmýkal citrón, alebo za rohom v miestnom štýlovom bare.

Všetci sa tvária štýlovo, veď mám nato a vôbec mi nevadí, že za štýlové cigarety, ktoré stály štýlových 90 SK som si radšej mohol dať obed, ale to by nebolo také štýlové. Hlavne, že všetci vidia ako sa mám štýlovo a môj nový štýlový mobil za korunu by v reštike nevidelo toľko ľudí.

Po posedení pri jednej štýlovej káve a napísaní pár esemesiek v rámci štýlového lacného programu mi nezostáva nič iné ako sa štýlovo vytratiť, aby som stihol štýlový autobus MHD, ktorý ma dopraví do mojho štýlového panelákového bytu, pretože idem na nočnú do štýlovej roboty, ktorá stojí za prd, ale hlavne, že ma dnes videla tá pekná štýlová kočka, ktorá taktiež sedela doobeda pri káve.

Tento štýlový článok opísal ľudí, ktorých totálne ovládli koncerny, ktoré im diktujú kedy a čo je štýlové a vlastne vymývajú mozgy. Títo ľudia sa tvária ako keby v lete chodili do Cannes na svoju jachtu a pritom realita je bolestná, ak nie ešte horšia. Všetci snívajú, že raz (samozrejme bez roboty) sa budú mať ako tí, ktorých stále ukazujú v štýlových správach (komerčné TV) v rámci okienka, „kto, kde, s kým“, preboha to aj niekto pozeráva?

Kam speje táto štýlová spoločnosť?

One Comment on “Have .:*STYLE*:. or DIE

  1. Pingback: vybrali.sme.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *